Turva

Teollisuusliiton jäsenenä olet Turvassa

Teollisuusliitto on vakuuttanut sinut vakuutusyhtiö Turvan jäsenvakuutuksilla.

Vakuutettuina ovat liiton kaikki jäsenet sekä vakuutetun mukana matkustavat alle 20-vuotiaat lapset. Lapsilla tarkoitetaan vakuutetun omia lapsia ja lapsenlapsia, vakuutetun puolison lapsia sekä vakuutetun kanssa vakinaisesti samassa taloudessa asuvia lapsia. Vakuutus on voimassa Suomesta ulkomaille tehtävillä ja kotimaassa tapahtuvilla matkoilla vapaa­-ajalla. Eläkeläis-­ ja kannatusjäsenillä vakuutus on voimassa ainoastaan ulkomaanmatkoilla. Huom! Vapaa-ajan matkustajavakuutus ei kata matkatavaroita, hankithan matkatavaroita varten erillisen vakuutuksen.

Vapaa-ajan tapaturmavakuutus korvaa jäsenille tapaturman hoitokuluja, pysyvän haitan korvauksen sekä kuolemantapauskorvauksen. Eläkeläis­- ja kannatusjäsenet on vakuutettu ainoastaan pysyvän haitan varalta.

Järjestövakuutus kattaa liiton jäsenet puolisoineen ja seuralaisineen, kun he ovat järjestötehtävissä tai ­tilaisuuksissa.

Luottamushenkilöt on vakuutettu laajemmalla tapaturmavakuutuksella.

Tarkempia tietoja jäsenvakuutuksista sekä tuoteselosteen ja vakuutusehdot löydät osoitteesta turva.fi/teollisuusliitto.

Täyden kympin alennukset

Teollisuusliiton jäsenenä saat Turvasta jatkuvan 10 % jäsenalennuksen vapaaehtoisiin, jatkuviin vakuutuksiin. Kun keskität kotivakuutuksen lisäksi yhden tai useamman muun vakuutuksen Turvaan, saat lisäksi 10 % omistaja-alennuksen.

Jos sinulla ei ole kotivakuutusta tai sinulla on vain yksi vakuutus Turvassa, saat omistaja-alennuksen kahden vuoden asiakkuuden jälkeen. Nämä alennukset eivät koske liikennevakuutusta eikä henkivakuutusta.

Tutustu tarkemmin ja hyödynnä sinulle kuuluvat edut turva.fi/teollisuusliitto.

Elä rohkeasti tässä ja nyt – turvaa rakkaasi uudella ja edullisella henkivakuutuksella​

Koe kaikki elämän värit ja elä rohkeasti omannäköistäsi elämää. Arjessa on helpompi huomata syyt hymyyn, kun sinulle rakkaat ihmiset on turvattu. Henkivakuutuksella huolehdit, että läheisesi pärjää taloudellisesti, jos jonain päivänä äkillisesti menehdyt. Esimerkiksi asuntolainan ja muiden kulujen ei tarvitse kaatua kokonaan puolison niskaan, ja autat häntä jatkamaan elämäänsä ja arkeaan tutuissa puitteissa.

Turvassa-henkivakuutus on uusi ja erityisesti Teollisuusliiton jäsenelle edullinen henkivakuutus: vain 6,77 €/kk (hintaesimerkki vuonna 2022: 30-vuotias Teollisuusliiton jäsen, korvaussumma 100 000 €). Turvassa-henkivakuutuksen myöntää LähiTapiola Keskinäinen Henkivakuutusyhtiö.

Turvaa rakkaimpasi osoitteessa turva.fi/henkivakuutus.

Vakuutusalan parasta palvelua sinulle sopivalla tavalla

• Turvan asiakaspalvelu palvelee sinua ma–pe kello 8–18 numerossa 010 195 110. Jos asiakaspalvelun linjoilla on ruuhkaa, voit jättää takaisinsoittopyynnön.
  • Saat yhteyden asiakaspalveluun chatissä arkisin kello 8–18. Chatin löydät osoitteessa turva.fi tai Turvan verkkopalvelussa.
  • TaskuTurva-mobiilisovelluksesta löydät matkavakuutuskorttisi ja sen avulla voit etsiä reissussa ulkomailla luotettavan lääkärin yhteystiedot. Sovelluksesta voit myös tarkistaa kätevästi vakuutusturvasi, viimeisimmän laskusi tiedot sekä viestitellä turvalaisten kanssa. Lue lisää täältä.
  • TaskuTurvasta löytyy myös Teollisuusliiton suorakorvauskortti, joka sujuvoittaa asiointiasi tapaturman sattuessa. Tapaturmaan liittyvä ensimmäinen hoitolaitoskäynti Pihlajalinnassa sujuu Teollisuusliiton jäseneltä omaa rahaa käyttämättä aina 500 euroon asti ilman omavastuuta. Etu koskee työmarkkinoiden käytettävissä olevia jäseniä ja opiskelijajäseniä.
  • Korvauspalvelu palvelee arkisin kello 9–16 numerossa 010 195 108. Korvauspalvelun chattiin saat yhteyden arkisin kello 9–16.
  • Jos sairastut tai sinulle sattuu tapaturma ulkomaan matkalla, soita SOS-hätäpalvelunumeroon +358 10 195 111. Hätäpalvelu auttaa sinua suomen kielellä vuoden jokaisena päivänä ympäri vuorokauden.
  • Verkkoajanvarauksen avulla voit sopia sinulle sopivimman ajan ja paikan tapaamiseen. Tapaamiseen pääset varaamaan ajan tästä linkistä.
  • Turvan verkkopalvelussa voit muun muassa tarkastella vakuutustietojasi, ilmoittaa vahingosta ja viestitellä kanssamme. Sieltä löydät myös liittosi tarjoamat vakuutukset.